2015. szeptember 12., szombat

Rust - Ellenség neve: ember

Ezúttal egy survivor (túlélő) játékot kezdtem el játszani és hát igen érdekes. A játékok egy ismerősöm ajánlása alapján fogtam bele. Kicsit húztam a szám, de végül be adtam a derekamat és hát meg néztem mi is ez.

A kezdet

Mint mindig, hát itt is igaz, miszerint minden kezdet nehéz. Főleg úgy, hogy nem is ismersz semmit, mert az egy dolog hogy egy szál semmibe ki tesznek egy sziget partjára és akkor hajrá, de még a játékot is most indítottad először és azt sem tudod mit nyomjál meg.

Fel is mentünk egy szimpatikusnak látszó szerverre és neki is vágtunk a vak világnak. Ráadásul szó szerint is vehető mert éppen az este kellős közepén léptünk be a játékba és nem láttunk semmi. Kis

ismerkedés a felhasználói felülettel, mikor felfedeztem, hogy van nálam egy fáklya. Hát ha már sötét van akkor használjuk. Nehezen meg is találtuk egymás ismerőssel, induljunk meg. ő fát vág én "őrködöm" és fényt adok neki. Mit ad isten, csak hogy jó legyen hát az eső is el eredt, így hát már nem csak az esővel kellett megküzdenünk, hanem mivel karakterünk vizes lesz az esőtől így hát fázik is... Hát jó akkor rakjunk tüzet és ez így ment kis gyűjtögettessél amíg fél óra múlva egy random ember oda nem jött kétszer képen törölt bennünket egy kővel és meg feküdtünk. Hát jó, ez is egy jó játék, haver lelépet. Ok.

Let's usgyi megint...

Nem mondom, hogy nem esett rosszul az a kis incidens, de adtam még egy esélyt a játéknak. Egész jól ellavírozgattam és éldegéltem is, de mivel nem voltam jó vadász így éhen maradtam és belehaltam.

Na jó, de most tényleg!

Hát akkor még egyszer! Már már komikus az egész, hogy egy napon belül már harmadszor fekszem neki ugyan annak, de mindig tanulva a hibáimból már már egyre jobb voltam. Az embereket (többi online lévő játékos) próbáltam messzire elkerülni és keresni valami kis eldugott helyet. Sikerült is. Kereken 6 napig túl éltem ebben a kis házikóban amit már már egész erős szerkezetűre fejlesztettem.

(Egy képet csináltam teljesen felhúzott grafikával is, ez látható itt.)

A hatodik napon valószínűleg valami robbanó szerrel kirobbantották a falat és megöltek "alvás" közben. Igen alvás közben, ugyanis ebben a játékban, ha kilépsz a játékból akkor nem lépsz ki a szerverről, csak te magad, de a virtuális világban létrehozott karaktered továbbra is bent marad a játékban és az igazak álmát alussza.

Kisebb szünet után, de újra belekezdtem a játékba és az előző "életeimből" tapasztalatokat összegyűjtve vágtam neki a kalandnak ismét melynek gyümölcse a következő képeken látható.














Készült egy két videó is a játékról melyet a YouTube Csatornámon meg tekinthettek ahol egy lejátszási listába össze pakoltam a videókat. Kicsit hosszúak, de hát játék közben készültek. 

Ha kérdésetek lenne, akkor nyugodtan tegyétek fel itt vagy akár melyik elérhetőségemen keresztül. 

További szép napot!
KBjunior

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése