2013. január 14., hétfő

SAO – 2. világ


Figyelem! Nyomokban spoilert tartalmazhat! Aki még nem nézte végig, az inkább utána nézzen vissza. =)
Egy kicsit visszatérve az elsőhöz, bár valamennyire a második világra is vonatkozik, de az elsőre jobban. Én véleményem szerint kicsit kevés része van az első évadnak és ebbe a 25 részbe belezsúfoltak annyi mindent, hogy ezt tartom valószínűbb oknak a fura dolgok kiváltásában, mármint bennem. Az első világ a 15. részig tart és a 10. részben kezdődik meg az érzelmi kavalkád. Ez az egyik legdurvább rész érzelmi szempontból, – meg nekem is ezek a részek jöttek be a legjobban. – igaz nincs sok harc, olyan nyugis részek, de valahogy ez a rész megfogott. Szégyen vagy nem szégyen, de voltak részek, amikor szívszorító részek voltak és saját magammal kellett küzdenem.
Most pedig akkor második világ. Az új MMORPG Alfheim Online, ahol elfek lehetünk, de a legnagyobb sikere azért van, mert lehet benne repülni. Az ember mindig is a repülésről álmodozott, ezért ez egy olyan elem, ami biztos siker. A világ érdekes, bár a SAO világa jobban tetszett, itt is előjön a mágia használat, mind gyógyító és támadó mágia használat.
Az évadban lévő két „fő gonosz” karakter közül egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy melyik a rosszabb. Egy ember, aki hatalom éhes, de mivel a valóságban nem lehet hatalma, így az általa fejlesztett világba zár be 10 ezer embert és ráadásul, ha a játékban meghalnak, akkor a valóságban is. Vagy egy olyan ember, aki úgy akar megszerezni magának egy kislányt – Asuna még „csak” 17 éves” – hogy bezárta a SAO-ba, mert ez a játék arra épül és nem is azért kell neki, mert szerelmes belé hanem, hogy jól felcsinálhassa. – Előre is elnézést! – A rohadt kis perverz szex éhes állat! És most még finoman fogalmaztam. Az az ember egyszerűen irritált az egész történet alatt. – Gondolom rájöttetek arra, hogy szerintem melyik a rosszabb. – Asuna egyszer megkérdezte Kiritotól: „Vajon mi lehet a való világban a testükkel?”
Akinek piszkos a fantáziája, annak egyből egyértelmű a dolog, de én ezt nem! Ez az anime megérdemel annyit, hogy ne legyen piszkos a fantáziám és ne akarjam tudni, hogy mi történhetett. Természetesen a vége „happy end” lett ismét és hogy úgy mondjam egy keret történetet láthattunk, mert ott fejeződik be ahol elkezdődött. Persze nem ugyan az, mint a régi és a megoldása is kicsit más, de remek a befejezés.

És akkor megint vissza a sztorihoz. Nem tudom, hogy mi volt a mondanivalója a történet írójának, de a két testvér közötti bonyodalom, meg amikor kiderül Kiritonak is a mivolta, hát ez is egy érdekes menet volt. Nem volt annyira erős, mint a SAO-os részben, de ez sem volt rossz. 
Összefoglalva. Nekem nagyon tetszett az egész, végre kezdem feldolgozni az eseményeket, de keletkezett bennem egy hatalmas űr, ami nem pont a sorozat hiánya jelenti, hogy vége az első évadnak, hanem az hogy kéne egy olyan játék, mint a SAO. Ha nem is pontosan úgy, mint a történetben egy NerveGearrel a fejünkön létezünk egy világban, de én például nagyon szívesen végig játszanám a SAO-t azzal a technológiával, ami jelen állásban van és szerintem van olyan ember rajtam kívül, aki osztja ezt a véleményemet.
Kiknek ajánlom. Én nem néztem eddig életemben sok animet, de ezt bárkinek tudom ajánlani. Aki szereti az MMORPG vagy RPG játékokat és azoknak főleg és aki még az animet is szereti mellette annak kötelező darab. Én pedig epekedve várom a következő évadot. – Ami jó miért ilyen rövid?! :(
Azt hiszem, ennyi lenne. Kicsit kesze-kusza lett ez a bejegyzés is, de van úgy, amikor egyszerűen nem tudom jobban kifejezni magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése