2013. január 17., csütörtök

Sword Art Online – Bevezető


Tudom, fordítva kellett volna kezdeni az egészet, de most ez így jött ki. Szeretném azt is megemlíteni, hogy ezt a bejegyzést úgy írom, ahogy én láttam a dolgokat, nem néztem utána, ezért lehetnek tévedések benne, de úgy gondolom, hogy azért valamelyest fedi a „valóságot”.
Az alap történetben 2022-ben vagyunk, amikor is piacra dobják a NerveGear-t. mely mellé egy játékot is adnak, amely a Sword Art Online. Eddig csak 1000 bétatesztelő találkozott vele. Maga a NerveGear egy sisakhoz hasonlít, amely felfogja az agyhullámainkat, illetve küldeni is képes – gondlom, mert különben hogy látnánk bármit is – jeleket az agyunknak. Végül is ennek a szerkezet segítségével kapcsolódunk a játékhoz, amely az eddigiektől teljesen eltér. A játékban létrehozott karaktert nem egy „mögötte lebegő kamerában” látjuk, és nem egérrel meg billentyűzettel irányítjuk, hanem mi vagyunk ott. Ha úgy tetszik, akkor a gondolatainkkal irányítunk. Mindent, amit a valóságban elkövetnénk és amire gondolunk, az csak a virtuális valóságban történik meg. Ez persze csak addig van így, amíg a játékból ki nem jelentkezünk. Olyan, mintha végül is aludnánk, de közben az agyunk igen csak dolgozik.
A játék elindul. Mindenki felcsatlakozik. A játék a kezdetek városából indul, ahol főhősünk összetalálkozik -barátkozik egy játékossal. A nap végén kicsit bonyolódnak a dolgok. Egyszer csak észreveszik, hogy nem tudnak a játékból kijelentkezni. Kiderül, hogy bent ragadt a rendszerben mind a 10.000 játékos és csak úgy szabadulhatnak ki, ha végig viszik a játékot. Innentől kezdve, megindul az életükért a harc és persze, hogy kijussanak a játékból, ami nem is olyan egyszerű.
Kezdetek városa
A világ. 100 szintből áll és mindegyik szint végén vagy egy fő ellenség van, akit le kell győzni, hogy tovább léphessünk a következő szintre. Persze, bizonyos szintenként, vannak várososokból városokba és ha oda állítjuk be az „otthonunkat” akkor nem kell mindent újra kezdeni.
Karakterek. Hát nincs sok választásunk. Mivel igazából azon kívül, hogy a kinézeten állítunk, mást nem nagyon lehet. Van egy kardunk, aztán boldoguljunk vele, ahogy tudunk. Természetesen a későbbiekben, lehet pajzsunk is, illetve kétkezes fegyverünk is, de a legtöbben az egy darab, egykezes hosszúkardot használják.
Ez az alapja az egész sztorinak. A Wikipédián sok dolgot meg lehet találni, bár és most még kicsit hanyagolom a kutakodást, szeretném, ha rendesen leülepedne az egész.
Saját gondolatok. Egy ilyen szerkezet, mint a NerveGear, azt hiszem, teljesen megváltoztatná egy MMORPG-ben való részvételt. Én csak reménykedni tudok, de nem hiszem, hogy ez alatt a 9 év alatt, ami hátra van 2022-ig, létre jönne egy ilyen kis kütyü és abban is csak reménykedni tudok, hogy megélem ennek a szerkezetnek a létrejöttét és ki is tudom majd próbálni.
Azt hiszem kicsit sikerült tisztába tenni a dolgokat, hogy miről is írtam az elmúlt pár bejegyzésben. A történetből csak azért nem akarok idézni, mert akkor azt hiszem erőteljes spoilerezésbe kezdenék, amit meg nem akarok. Akinek esetleg kedvet csináltam volna hozzá itt meg találja.
Most pedig megyek, letöltöm, hogy kiírjam DVD-re. =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése