2013. július 23., kedd

2013.07.17.

Sziasztok!

Sok idő telt el utolsó bejegyzésem óta, de ennek több oka is van. Az egyik oka, hogy meglehetősen lusta voltam és nem szántam rá semmi időt a másik ok meg, hogy 6 hetes gyakorlaton voltam a DHL Expressnél, mint IT Desktop Support-os és nem igazán volt sem időm, sem energiám haza térés után még blogon törni az agyamat. Vacsi, fürdés, alvás.

A mai bejegyzésem oka? Hát igazából semmi különös, csak gondoltam írok pár sort, hogy lássátok, hogy még élek, de ha már írok akkor le írok nektek egy két dolgot ami történt velem.
Ugye volt ez a 6 hét gyakorlatom. Nagyon élvezetes volt és úgy érzem sikerült a maximumot nyujtanom. Sajnos úgy néz ki nem tudnak felvenni, pedig nagyon jó lenne, mert már mindenkivel jóban voltam, és az utolsó hetem olyan volt mintha már évek óta ott dolgoztam volna. Sokat tanultam, szakmailag és az emberekkel való együttműködésről is. A tapasztalatokon kívül még sikerült beszereznem egy ajánló levelet is, amiben agyon dicsértek és alig akartam elhinni, de mikor rákérdeztem egyik munkatársamnál ő is azt mondta, hogy ez teljesen reális így hát nagyon megörültem ennek.

Sörözés. Háháá! Volt ottan nagy mókázás megint. Kár, hogy páran nem tudtak eljönni, vagy vissza mondták, de hát mindenkinek meg van a maga kis élete. Most már egyre jobban kezdünkmajd elszakadni egymástól sajnos, bár én remélem sosem teljesen, mert elég jó kis csipet-csapat jött össze a 4 év alatt. Remélem még sok ilyen összejövetel lesz a jövőben.

Akkor még történtek olyan kis apróságok, hogy a MÁV veresi vonalán már némelyik szerelvényen már van wifi. Elkezdtem a LoL-t kicsit komolyabban tanulmányozni, tanulom az angolt és még valahogyan meg kéne írjak egy szakdogát is.
A stream ügy is még mindig úgy néz ki hogy halott ügy, de nem azért mert én nem akarom, hanem mert nem tudok még mindig összehozni ilyen kis feltöltéssel egy olyan optimális beállítást amivel még élvezhetően lehet játszani, de azért aki nézi az is lát belőle valamit a sok pixelen kívül.

Majd el felejtettem, a héten megyek nagy családostul nyaralni a Balatonra. Majd csinálok pár képet, meg ha lesz olyan dolog amit érdemes megosztani veletek akkor lesz egy élménybeszámoló is.


Legyetek rosszak és ne feledjétek! Avar van az erőben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése