2013. május 7., kedd

PlanetSide 2


Ez az! Egy újabb ingyenesen játszható játék. Az elején idegenkedtem ettől a játéktól, mert mikor megjelent kíváncsiságból ránéztem egy két streamre, hogy milyen is lett. Az ökörködésen kívül más nem jött át a játékból, a csapatmunka abszolút nulla volt. Internetes ismerős hatására még is leszedtem és mivel bajom nem származhat belőle így hát miért ne. Plusz hajtó erő volt az is, hogy nem rég újítottam be egy ASUS GeForce GTX 650-es grafikakártyát  amihez kaptam promóciós kódot három játékhoz is amik között a PS 2 is köztük volt.

Nekivágtam az ismeretlen világnak egyedül. Az elején, DE aztán jöttek játszópajtásaim és világ uralomra törtünk!!! Muhahahahahaaa!!! Na jó nem, de felettébb érdekes lett volna.

A promóciós kódot természetesen egyből be is váltottam, de az én tehetségemnek, kapkodásomnak és oda nem figyelésemnek hála, hát persze hogy rossz szerveren használtam fel az ajándék csomagot. - Nem az európain szerveren hoztam létre a meg a felhasználónevemet, hanem nyugat-amerikain. - Ez a problémám sikeresen megoldódott hála a nagylelkű GM-knek és ezúton is szeretnék köszönetet mondani nekik érte. Thank you very much!

Tehát akkor a világ.
Egy bolygón vagyunk – milyen meglepő nem igaz?! - amin három kontinens található ami a három külön hadszíntér. A „déli” sivatagos az „északi” havas és a kettő közötti kontinens pedig ilyen mérsékelt éghajlati öv szerű környezet fogad minket. Ezeken a területeken folyik a harc a területek birtoklásáért éjjel-nappal 0-24 óráig. A kontinenseken zajló háborúk, soha nem fejeződnek be, úgy is tekinthetünk rá, hogy nincs győztes. Elhitted mi? De van, csak tettek egy csavart. A játékban időközönként az egyik kontinensen riadót hirdetnek ami azt jelenti, hogy van 2 órája mind a három frakciónak arra, hogy a legtöbb területet vegye irányítása alá az adott kontinensen. Természetesen, a másik kettő világon továbbra is zajlanak a csaták. Arra még nem jöttem rá, hogy a „nyersanyag” termelődését befolyásolja-e a más kontinenseken elfoglalt területek. – Igen van „nyersanyag” is.

Három különböző „nyersanyag” van amit felhasználhatunk. Külön van légi járművek, szárazföldi járművek lekérésére és a katonák ellátásához (kézigránát, AntiTank akna, gyalogsági akna stb.). A nyersanyag termelődése terület szerzéssel növelhető plusz van, hogy bónuszokat is adnak az elfoglal területek a nyersanyag mellé. És hogy ez miért jó? Nos, az én szerény véleményem szerint azért, mert talán a játékosok jobban fognak vigyázni a járműveikre. És hogy miért gondolom ezt? Mert kapunk egy szép kis órát is a lekért jármű mellé és csak az idő letelte után tudunk újat kérni. A nyersanyag pedig mindenkinek személyre szabott. Maximum 750 pontunk lehet. Amint használunk belőle a birtokolt területek függvényében termelődik vissza. Tehát csak óvatosan!

Lényegében a játék abban merül ki, hogy állandóan foglalják egymástól a területeket a frakciók. A tanácsom az, hogy válasz ki egy neked tetsző játékstílust – Itt a katona típusára gondolok. - és azt javítsd fel, fejleszd tökéletesre. Persze ez csak egy tanács, de nekem bevált.

Értékelés:
Grafika 4/5: Nekem bejön és tetszik, bár szerintem kicsit túlságosan megeszik a gépem, de lehet, hogy ez csak a nagy tömeg miatt szokott lenni esténként.
Hangok 4/5: Nincs vele baj, bár még el tudtam volna képzelni a karakterekhez egy két plusz hangot, hogy kicsit egyedibbé tehessük a karakterünket, de amúgy jók.
Modellek 4/5: Szépen kidolgozottak egy ingyenes játéktól és többet nem is várok el.
Textúrák 3/5: Sokat rágódtam rajta, mennyit adja rá, de végül azért maradtam ennél, mert vannak részek ahol csúnya a megvalósítás és bántotta a szemem.
Kivel? Bárkivel játssz vele, mert ez egy poén játék. Ha kicsit taktikázni is akarsz akkor nem árt egy megbízható partner és az sem ha sokan vagytok kb. olyan 8-10 fő, de már 2-3 emberrel is lehet elérni sikereket.

Röviden végül is ennyi lenne a PlanetSide 2. Akartam még kicsit részletezni, de rájöttem, hogy nem igazán lenne értelme és még sokat lehetne róla mesélni. Készítettem viszont egy két játék közbeni videót amit itt meg is találtok! Ha bármi kérdésetek lenne, azt feltehetitek itt vagy akár Twitteren is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése