2013. december 18., szerda

Még élek!

Már el sem kezdem mondani a szokásos hülyeségemet, hogy "Igen tdom sokáig nem voltam blablabla..." vagy valami hasonló inkább kezdem azzal, hogy mi is törtét velem.

2013. október 14-én sikeresen teljesítettem a Záróvizsgámat aminek nagyon örülök, viszont a nyelv vizsga nem lett meg így oklevél sincsen. 

Viszont!

Kaptam állást, ha nem is nagyon hosszú távra, de munka és nem csak otthon ülök a gép előtt és semmit tevéssel töltöm el időmet.
Jelentkeztem egy olyan programra, ahol embereket december 2-től április 30-ig közfoglalkoztatott ként kap munkát valamilyen városi intézményben. Én Gyöngyösre kerültem a Mátra Művelődési Központba (MMK), mint informatikus és kulturális közfoglalkoztatott. Úgyhogy most örül a fejem, hogy van mit csinálni. Elég hamar sikerült beilleszkednem és úgy vettem észre eléggé megkedveltek az ott dolgozók. Próbálok minél hasznosabb tagja lenni a kis csipet csapatnak és a legtöbbet kihozni magamból.

Tervek jövőre nézve? Nos... felvetődött egy ötlet de még nem tudom, hogy belevágjak-e? Az biztos, hogy a Blog része lenne.

Mostanában próbálok hamarabb bejelentkezni, nem úgy mint eddig. Ha esetleg bármilyen kérdésetek lenne, akkor megtaláltok itt vagy akár twitteren is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése