2014. szeptember 9., kedd

Arche Age - Végre megérkezett!

Még a régi blogomon számoltam be erről a játékról, hogy érkezik hamarosan. Nos, ennek meg két éve és szerencsére végre eljött a nap mikor is indul e a játék.

A játék maga nem lesz fizetős, viszont aki nem áldoz rá pénz az bizonyos dolgoktól elesik, de ezek hála a jó istennek nem rontják el a játékélményt.

Volt nyílt béta rész aminek köszönhetően már bele is vághattunk az ismeretlenbe. A Beta szeptember 4-8-ig tartott PDT 10:00 am (magyar idő szerint 19:00-ig volt elérhető) Ezek után a szerverek elhallgattak és legközelebb csak szeptember 12-én fognak indulni amikor már az előfizetők mehetnek is és fedezik fel az ismeretlen helyeket. Azok akik nem fizetnek elő csak szeptember 16-án kezdhetnek neki a kalandoknak.

A Béta
Izgatottan vártuk a péntek este 7 órát, mivel már nagyon rég óta várjuk ezt a játékot. Először európai szerveren próbálkoztunk a bejutásra, de olyan nagy várakozási sorok alakultak ki, hogy inkább maradtunk az amerikai szervernél. Hát igen nem volt mindegy, hogy ezren vannak előttünk vagy csak háromszázan.

A karakter készítésről sokat nem tudok mondani, mindenki az egyéni ízlésére van bízva a dolog. A classok, na azonban az már egy másik helyzet. A szokásos classok helyett - pl. warrior, hunter, mage, stb. - itt akár több minden lehetsz egyszerre, vagy is inkább kombinálni tudod ezeket. Mondok egy példát. Én először az Archert választottam és 5. szinten választhatok melé egy másik "fát" (a játékban ezt skillset-nek nevezték el), tehát a második választások a shadowplay volt, ami inkább a rogou/thief-re hajaz és 10. szinten pedig kiválasztottam a vitalismot ami a healer skillsetje, de pusztán kíváncsiságból és a dungeonok miatt választottam ki ezt. - mert nem volt healerünk és jól jött a feltámasztást. Mivel tudtam futtatni a boss-t így nem halltam meg a harc végéig és nem kellett a meghalt emberünknek végig futni a dungeont és még xp-t sem vesztett. Ja igen a meghalás XP vesztéssel jár. - Ezeket a skillsetteket azonban bármikor lecserélheted ha úgy tartja a kedved egy kis összeg (50 silver/skillset) ellenében. Amint meg vagyunk a skillset kiválasztásával is és nevet is adtunk karakterünknek, kezdődhet is a játék. Mint általában mindig egy rövid kis intróban kezdi el a karakterünk sztoriját. Igen, a karakterünknek van története, amely a fejlődése során a küldetések közben folyamatosan halad előre. Kicsit olyan érzést csempésztek bele így, mint ha egy igazi RPG lenne a játék, bár itt a történéseket nem tudod, befolyásolni. - Legalább is én nem vettem észre. Bár sokszor csak át ugrottam a sztorinak a videó bejátszását, hogy haladhassak tovább.

Ami engem lenyűgözött az a grafika bár igaz a Cryengine 3-tól nem is vártam kevesebbet. A karaktere mozgása is nagyon rendben van és az én személyes kedvencem az a ló mozgása. Szerintem nagyon eltalálták a ló mozgásait is. Az irányítás semmivel sem nehezebb mint egy átlagos MMORPG-nek. A hangok is teljesen rendben vannak mind az effektek és mind a zenék is. Én általában kikapcsolom a játékok zenéjét, mert zavarni szokott, de ennek történetesen jóleső a hangzásvilága.

A béta alatt készült két videó is aminek száma a játék megkezdése után remélem növekedni fog. Az elsőben egy hajót építünk meg plusz egy kis hülyéskedés a másodikban pedig gyorsan meg mutatok egy két dolgot, már amennyire tudtam és nem felejtettem ki.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése