2014. június 3., kedd

Játék közvetítésem története és a Daily Lose Team

Már régebben említettem, hogy szeretnék közvetíteni a neten, ahogy játszok. Sokszor fel merült bennem a kérdés "Vajon érdemes-e belevágni?" és arra a következtetésre jutottam, hogy ha nem próbálom meg akkor sosem fog kiderülni. Ha már történet akkor kezdjük az elején. Az egész egy szürke szombat reggelen kezdődött, mikor rátaláltam az XSplit nevezetű kis programra ami lehetővé teszi az interneten keresztül történő műsor szórást és ekkor tájt indult be a TwitchTV is. Tehát a lehetőség meg volt már csak meg kellett valósítani. Sok matekozás után végül el is indult az első közvetítés. Sok baj volt vele, nagy lagolások a kicsi internet sebesség miatt és a kép is villogott. Aztán még egy kis legózás után sikerült megtaláljam az egyensúlyt, már amennyire ezt annak lehetett nevezni. Én is tudtam élvezhetően játszani és talán a közvetítésen is látszott valami. 
Ez után volt egy kis szünet. Úgy gondoltam hogy a minőség nem elegendő ahhoz hogy élvezhető videót tudjak ki küldeni a csatornámra és a záró vizsga is vészesen közeledett. 

És akkor a közel múlt és a jelen. Miután szerencsésen meg növekedett a sávszélességem egy
csomagváltásnak köszönhetően, megkezdhettem pályafutásomat az interneten való műsorszórás világában. Neki is vágtam ismét a legózásnak, de most minden jól is ment. Még mindig felmerül a kérdés , hogy érdemes-e, de ilyenkor mindig csak a barátom jut eszembe, akit hívjunk Kopasznak és ő neki is sikerült egy olyan 10 feletti átlag néző számot elérnie akkor pedig miért ne sikerülhetne nekem is?! Aztán én is néztem az ő közvetítését, beszélgettünk sokat, megosztottuk egymással a tapasztalatainkat és mondtam neki, hogy mostanában én is elkezdtem megint. Rövid "tárgyalások" után úgy döntött(ünk), hogy csatlakozom hozzá és együtt vágunk neki az internet meghódításának. Mivel e kis csapat tagja lettem, neki is estem a csatornámnak a szépítgetéséhez, hogy még is nézzen ki valahogy, ha már valaki megtisztel és nézi a "műsort". Szerencsére nem kellett sokat küzdenem semmivel így 2 nap alatt meg kapta a végleges kialakítását.

Hát így röviden ennyi a kis történet. 

Csatorák: 
Kapcsolatok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése