2016. április 22., péntek

Counter-Strike: Global Offensive vagyis CS:GO

Sosem gondoltam volna, hogy én aki nem szerette a Counter-Strike-ot (későbbiekben "CS") egyszer meg fogom venni valamelyik kiadását. Még régebben az iskolában találkoztam vele a diák napon szervezett bajnokságokon, meg az olyan informatika órákon ahol szabad foglalkozás volt és néha akkor amikor nem. Hamar elvették tőle a kedvemet az osztálytársaim mivel igen csak fogalmam sem volt, hogy mi fán terem a CS. Rendben persze annyit tudtam, öld meg az ellenfelet, de a pályákat nem ismertem illetve a fegyverek működését sem tudtam annyira. Tehát én voltam a golyófogó.

Nem is olyan régen kb. egy évvel ezelőtt azonban olyan történt velem, hogy álmomban sem gondoltam. Valahogy rátaláltam egy CS:GO versenyt közvetítő magyar csatornára ahol éppen egy magyar vonatkozású meccs ment. Először úgy voltam vele, ha már nem is a játék miatt, de a magyar vonatkozás miatt meg néztem a meccset és ahogy azt kell ott csápoltam a gép előtt és szurkoltam nekik. Aztán egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valahogy ott ragadtam a csatornán és a magyar meccsen kívül még két másik összecsapást is megnéztem. Elkezdett beszippantani a CS:GO. Hiába, hogy CS, de annyira más a hangulata számomra ennek a játéknak mint az elődjeinek, hogy egyszerűen nem tudtam neki ellenállni, így hát elhatároztam, ha le lesz akciózva és lesz is egy kis megtakarított pénzem meg veszem a játékot.

Ez a pillanat kb. fél évvel ezelőtt következett be. fel sem mertem menni online játékra először, csak ismerkedtem vele. Lejátszottam néhány BOT (BOT=gép által irányított ellenfél) meccset és annyi elég is volt. Később már fel fel mentem néha egy egy gyors meccsre, de hát mondanom sem kell, hogy biztos nem rajtam múlt akkor sem a csapatom esetleges győzelme. Szorgosan gyakorolva aztán elérkeztem a mai naphoz.

 


Sok-sok gyakorlással és kitartással ma belevágtam első Versengő módban lejátszott meccsbe. Még mindig rengeteg a hiányosságom ami legfőképp a pálya ismeret és a fegyverekkel való célzáson látszik. Próbálok felzárkózni, de hát nehéz azokkal felvenni a versenyt akik már a CS régebbi változata óta játszanak eme játékkal, még ha mindegyik verzió egy kicsit más is, mint a CS:GO.


Ezt a nagyszerű meccset meg is örökítettem, amely hát nem a legjobb bár győzelemmel zártuk csapattársaimmal, de próbáltam kihozni magamból a maximumot, mint mindig. Remélem a jövőben még számolhatok be sikerekről. Ha valakinek van valami építő jellegű tanácsa azt nyugodtan ossza meg velem. akár itt akár a videó alatt. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése