2013. január 8., kedd

Karácsony, viszlát óév, hajrá újév


Már megint elment egy év, oly nagy sebességgel, hogy csak kapkodom a fejem ide-oda és nem akarom elhinni. A suliban az előző félévek szerencsére jól sikerültek, de még csak most jön a fekete leves. Vizsgaidőszak indul és még egy diplomamunkát is le kell rakjak az asztalra és meg is kell védenem, mindezt nyárig, plusz még vár rám egy remekbe szabott jó kis angol nyelvvizsga, úgyhogy ez az év sem lesz unalmas és ez még csak az évnek a fele. A másik felét munkakereséssel fogom tölteni, de reménykedem benne, hogy nem kell sokat időznöm vele.

Jó pár kis-társam jár velem egy cipőben és ezért is az a mai bejegyzés címe ami.

Pár szó az ünnepekről. Ahogy el volt tervezve bátyusék lejöttek hozzánk, igaz csak 2,5 napra, de jó volt nagyon. Szerencsére sikerült teljesen kikapcsolnom magamat, idegesség nem volt bennem és nyugodtság töltött el mindvégig. Ami a szünet többi részét illeti, az egyenlő volt ezzel a napirenddel. Felkelés, játék, alvás. Természetesen volt közben evés, ivás és egyéb emberi szükségletek elvégzése, de lényegében ezzel töltöttem napjaimat. Igen a blogot is elhanyagoltam, de semmi eszeveszett téma nem jutott eszembe, amit esetlegesen megoszthatnék veletek.

Szilveszter estéje volt a legizgalmasabb. Anyáék sem mentek sehova én meg már ötödik vagy hatodik éve maradtam otthon szilveszter estéjén. Fél tizenegykor megejtettük a virsli evést, Apa ez után el is ment aludni nem sokkal később Anya is követte. Én az éjfél a haverokkal megvártam, akikkel interneten tartottam a kapcsolatot és természetesen, mivel is tölthettük volna az időnket, mint játékkal. Persze közben ment a hülyéskedés megállás nélkül. Éjfélkor az újévet egy meggyes - erdei gyümölcsös - fahéjas gyógynövényes tea keverékkel köszöntöttem, ami isteni volt. Az otthonülős ünnepléssel nem voltam persze egyedül, mert éppen a World of Tanks-szal játszottam és megnéztem 00:00-kor a szerverre csatlakozottak számát, amely 73 ezer körül volt. Tehát volt még Európában jó pár elvetemült, aki játékkal üdvözölte az újévet és akkor ez csak egy játék a sok közül.

Ha gondoljátok, osszátok meg velem az ünnepek alatt történteket, kíváncsi vagyok kinél hogyan teltek az ünnepek.

Legyetek rosszak ebben az évben is és vigyázzunk egymásra, ha már egyszer túléltünk egy világvégét (megint) és sikerekben gazdag újévet kívánok minden kedves olvasómnak, no meg annak is, aki nem. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése