2013. január 20., vasárnap

Mi jár a fejemben?


Facebook felteszi a kérdést: Mi jár a fejedben?

Ezzel általában nem szoktam foglalkozni, de hát legyen...

Csak ülök a monitor előtt és nézek magam elé. Lassan aludni kéne menni, holnap vizsga Mérés technikából és jó lenne kipihenten bemenni a vizsgára. Álmos nem vagyok egy cseppet sem, pedig nem aludtam sokat az éjjel és még is olyan vagyok, mint aki egy 8 órás alvás után kelt fel.

Relax zene megy a fülembe hát ha lenyugtat vagy talán el alatat? Lehet, hogy mind a kettő. Mostanában napjaim kicsit idegesen telnek. Habár a srácok - Köszi a csütörtöki és a pénteki suliban létet - csökkentették a bennem lévő feszültséget, de egy idő után ez megint elő jön. Persze a vizsga előtti drukk az természetes, de amikor úgy megyek be vizsgára, ennek meg kell lennie na az egy teljesen más bicikli. Itt nem arról van szó, hogy mert utolsó vizsga időpont, persze ez is benne van, hanem hogy egy 23 éves nagydarab ember vagyok és le kéne végre diplomázni.

Igen tudom, csak elhatározás kérdése az egész, mégis valamiért még nem jött el ez a pillanat. Cél: diploma terv leadása február elején. egyenlőre ez is meg teszi. Szerintem.

Na ez jár most a fejemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése