2013. február 4., hétfő

Vizsga időszak vége... (OP, GuP, AA)


Kicsit el voltam tűnve az utóbbi időben, mert vizsgaidőszakomnak a hajrájához értem. Hála a jó istennek minden sikeresen meglett és ezúton szeretném megköszönni mindenkinek a segítséget. - Külön köszönet Mykeenak és Legének. - Ezek után jött egy kis pihenés és elkezdtem megint animét nézni.
OP – One Piece
Nem félek attól, hogy spoilereznék, mivel eléggé le vagyok maradva és van még mit behozzak. Most kb. a 330. rész körül járok, de nem is ez a lényeg, hanem, ami előtte volt. Ahogy Luffyék és támogatóik Robin kiszabadítására mentek. A harcok nagyon jók voltak, szerintem az eddigi legjobb küzdelmek voltak, habár Zorotól kicsit többre számítottam, de így sem volt rossz. Végül egy rész, ami közben igen csak összeszorult a torkom. Luffyéknak le kellett mondaniuk egy értékes csapattagjukról. (R.I.P Merry)
GuP – Girls und Panzer

Ez az anime az, ami meglepett. Mikor először hallottam róla, azt hittem, hogy csak viccelnek velem, de mikor utána néztem kiderült, hogy tényleg létezik. Nem tudtam mit várjak tőle, így hát fejest ugrottam az ismeretlenbe és vártam a hatást. Szerencsére kellemesen csalódtam az egészben, mert nagyon remekre szabott az egész mű. A történet nem földtől elrugaszkodott, a szereplők érdekesek, de pont emiatt különlegesek és a rajzolás is szerintem nagyon jó lett. A sztoriba nem mennék bele, mivel még igen friss a kicsike. Egy jelenleg is futó szériáról van szó. Igaz, a következő rész márciusra várható, addig meg rongyosra fogom nézni.
A hétvégén, valami úton-módon egy villanykörte jelent meg fejem felett. „Ezt meg kell csinálnom!”- mondtam magamban – így hát neki is láttam a hozzávalók begyűjtéséhez.
Keressük elő World of Tanks játékot, vegyünk egy PzKpfw 38(t)-t, kicsit meg moddoljuk a játékot és uccu neki.

AA – America's Army 2.5
A mai bejegyzés ezen részén sokat elmélkedtem, hogy hogyan is írjam le, végül arra jutottam, leírom, ahogyan éppen eszembe jut, aztán annyi.
Réges-régen, egy nem is olyan messzi időpontban csatlakoztam a ^W@zE^ klánban. Jó pár évet együtt töltöttünk, nem csak neten keresztül, hanem voltak nyári klántalálkozók is. Nyomtuk a játékot látástól vakulásig – főleg mikor már az éjjellátótól kifolyik az ember szeme – amíg egyszer csak ki nem jött az America's Army 3.0. No, ez betette nekünk, mert igen csak szétszéledtünk. Egy-két tag azért még együtt maradt, de igen csak lecsökkent az aktív emberek száma.
Erre egyszer csak megtudtam a régi wazésoktól, hogy kijött egy olyan progi, ami igazából leszed mindent, ami a játékhoz kell. Igaz, csak 2.5.0 a verzió szám, mi pedig a 2.8.5-höz voltunk hozzá szokva, de sebaj! Leszedtem hát én is, játszunk egy kicsit, lássuk mennyit felejtettem. Ebből a kis játékból lett egy 5 és fél órás játék. Meg kell mondjam, az utóbbi időben egy játékot sem élveztem annyira mint ezt, pedig egy 10 éves játékról van szó és lám-lám még mindig vannak olyan elvetemültek, akik még mindig ezzel játszanak. Örültem, hogy hallhattam a régi „bajtársak” hangját és hogy játszottunk egy jót! Habár laptopon ez sem fut el, de azért hétvégenként előveszem. Remélem, még sok vicces órákat szerez nekünk ez a játék!
„Hooah!”

Lényegében ennyi történt velem az utolsó bejegyzés óta. A hétvégén még próbáltam beüzemelni a Livestreamet is, ami végül sikerült is, habár a minőség nem annyira jó, de sajna a 0,5 Mbit/sec feltöltésből csak ennyi telik ki. Majd még próbálok finomítani rajtam, de nem hiszem, hogy ennél többet tudnék tenni az ügy érdekében szoftveresen. Kicsit azért rendbe raktam a csatornámat. Raktam leírás, hátteret és bannert is. Amúgy tervezek rendszeres streamet is, csak még nem tudom, hogy belevágjak-e. Majd ezt még meglátom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése