2013. február 23., szombat

EuroTruck Simulator 2

Régebben is írtam egy két játékról véleményt, gondoltam nem szakítom meg ezt a hagyományt. Egészen sokat szoktam játszani mostanában szimulátorokkal, név szerintem az EuroTruck Simulatorral (későbbiekben ETS) és a Train Simulator 2013-at. Most az ETS-ről szeretném megosztani a véleményemet.

Az első szériával is játszottam igen sokat. A második részt is nagyon vártam, főleg a grafikája miatt, mert nagyon szépre sikeredett szerintem, bár igen erőteljes gép kell a maximum grafika élvezéséhez. Minden esetre, ha nem is maximum grafikán, de közepes grafikán, még nekem is elmegy és még így is nagyon szép. Az egyhez képest a játék menet is változott valamelyest. Míg az egyben automatikusan kamion vásárlással kezdtél egy adott összegből, a kettőben, meg adatik a lehetőség, hogy cégektől vállalj el fuvart, nem saját kamionnal és gyűjtögessük pénzüket, hogy később saját kamionra tehessünk szert. Persze, ha valaki nem akarja akkor nem kell, mivel létezik a játékban Bank akitől kölcsönt vehetünk fel és egyből meg tudjuk vásárolni belőle az alap kamionunkat. Ez a megoldás, nekem nagyon tetszett, hogy meg adja a választás lehetőségét a játékosnak. Igaz, nem tudom hogy a valóságban, hogy működik a kamionos szakma, de el tudom képzelni azt hogy van olyan kamionos, aki nem a saját kamionjával járja a világot.

Egyetlen egy kicsinyke szépséghibát véltem felfedezni a játék játszása során, még pedig az egyéb járművek mesterséges intelligenciája. Na jó azért nincs olyan sok gond vele, de mikor dupla záróvonalnál el kezd előzni a gép velem szemben én meg 90 km/h megyek, hát azt a kamiont isten sem állítja meg. És akkor az még az egy dolog, hogy ripityára törik a kamion meg az árú amit szállítasz, de még volt, hogy engem büntetett meg a játék baleset okozás miatt. -400 Euro.

Értékelés.
Kiknek: Aki igazán szereti a szimulátorokat és a kamionokat azoknak nagyon is ajánlom.
Kivel: Nem egy multis játékról van szó, de pl. ha éppen haverokkal akarsz beszélgetni TeamSpeaken, vagy csak szimplán zenét hallgatsz az teljesen jó.

Irányítás: A kormánnyal lehet a legtutibb bár nekem nincs, úgy hogy marad az egér billentyűzet kombó és én ezt is ajánlom mindenkinek. Lehetőség van csak szimpla billentyűzet használatra is de az nekem kicsit illúzió romboló volt...

Grafika: Hát nagyszerű munkát végeztek szerintem a fejlesztők. A modellek kidolgozottak a textúrák szépek, és vannak apró dolgok amikre nagyon is odafigyeltek. Például, Kölnben a dóm ott virít a háttérben. – személy szerint én általában figyelek az ilyen kis apróságokra. - Ami kicsit zavaró az az esőcseppek törlése, de ez elhanyagolható.

Hang: Nincs mit róla mondanom. Jó.

Egy kis Streamelésből vissza maradt videó. Bár a minősége nem a legjobb, de  játékmenete látszik.


Fogyasszátok egészséggel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése