2013. február 19., kedd

Jé! Ilyet én is tudok!


Nem is olyan régen kb. két héttel ezelőtt beszélgettem egy nagyon jó ismerősömmel és fel
jött a téma arról, hogy mennyire irigyeltem azokat az emberek, akik olyan remek tehetséggel
születnek, hogy jól tudnak rajzolni. Erre azt a választ kaptam tőle: " Mindent meg lehet
tanulni!" Igaza van. Ma már én is így látom. A kérdés csak az ugye, hogy mennyi energiát
kell beleölnöd, hogy elérd azt a célt amit kitűztél magad elé. Hát akkor nincs más hátra,
mint hogy ceruzát és papírt ragadjak magamhoz és elkezdjek mangát rajzolni. Miért pont
azt? Nem tudom. Lehet azért, mert mostanában megint sokszor nézek animet, meg tetszik is
ez a stílus.

Másnap rá cuppantam a Youtube-ra hátha van valami normális oktató videó amit ha megnézek, talán én is tudok valamit kihozni belőle. Hajjaj! Annyi van, hogy tengert lehet vele rekeszteni. Na jó talán annyi nincs, de annyi van, ha valaki neki akar kezdeni, akkor a lehetősége megadatik neki. Más nap neki fogtam az egyik műnek. Mikor először végig néztem a 10 perces videót, előjött a negatív énem. " Ezt kizárt, hogy meg tudom csinálni." Hát akkor lássunk neki. Elejére "tekertem" a videót szépen lassan csináltam ahogy a videóba is a csóka, néha meg-meg állítottam és a videó közepe fele, már kezdett valami kialakulni.


Felcsillant a szemem. Tehát még sem lehetetlen! A 10 perc helyett nekem 30 perc kellett,
bár a srác is a végén az utómunkákat "picit" felgyorsította. Ezek alapján, a videó
által és egy kedves ismerősömnek hála - Köszi Jack! - aki el látott egy kis útravalóval a
rögös utam folytatásához, született azóta már egy-két rajz. Be vallom őszintén, nem tartom
őket annyira jónak, habár nagyon tetszenek és a barátaimnak is. Persze, ha látnak hibát
megmondják ezzel is elősegítve a tapasztalatok gyűjtését, hogy a legközelebb mire kell
figyelnem.

A képeket DeviantArt -ra is felrakom. Vannak jobbak vannak gyengébbek, de szerintem mindegyik egy remekmű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése