2013. március 8., péntek

Testre szabható internetrádió?!

Egyik kedvenc LoL játékosom streamelést, nézegetem, mikor észre vettem, hogy a zene nála nem lejátszón hanem a böngészőn keresztül hallgatja. Rá is néztem erre a weboldalra http://pandora.com . Kevés sikerrel. Az oldal tájékoztatott, hogy jelenleg az oldal az én országomban nem elérhető, de meg adhatom az e-mail címemet és ha aktuális lesz jelez a rendszer.

Kerestem kutattam, de nem nagyon találtam semmit, hogy esetleg meg tudjam kerülni ezt a "hiba" üzenetet vagy valami ki kaput amin át tudok jutni. Kb. egy hete viszont ugyan ennél a LoL játékosnál észrevettem egy plusz linket. https://mediahint.com/ Ez az oldal semmi másról nem szól, csak hogy FF-hoz vagy chromehoz ad egy fájlt amit hozzá tudsz adni a bővítményekhez. Hozzá adtam én is. Először nem értettem hogy akkor most mi is történt valójában, de amikor fel mentem ismét a pandora.com -ra egy teljesen más oldal fogadott. Kérte, hogy jelentkezzek be vagy regisztráljak. Regisztráltam, igaz kamu irányítószámmal, mivel amerikait adtam meg. Ezek után szabadon tudtam garázdálkodni.

Rá kereshetünk előadóra, vagy csak egyszerűen kedven műfajunkra és az oldal randomra elkezdi nekünk lejátszani a számokat. Egyetlen egy dolgot kell ezért cserébe elviselnünk, hogy kb 3-4 számonként lejátszik egy max félperces reklámot, meg néha megszakítja az "adást" és rákérdez, hogy akarjuk-e tovább hallgatni a rádiót. ha igen akkor megint egy kis reklám blokk és már megy is a muzsika.

Mostanában ezt szoktam én is hallgatni és teljesen meg vagyok vele elégedve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése