2013. április 22., hétfő

Új SimCity, anime és rajzok

Egy ideje nem írtam és gondoltam itt az ideje ez ellen tenni. Mostanában rajzolgatok, mint hogy a gép elé üljek játszani vagy animét nézek. Azért persze néha - általában hétvégenként leülök a gép elé és játszogatok valamit, főleg most, hogy megjelent a SimCity melyet ki tudtam próbálni hála Mykeee barátomnak.

SimCity
Vele egy kicsit részletesebben fogok foglalkozni egy későbbi bejegyzésben, de egyenlőre annyit mondanék, hogy bár igen borsos ára van nagyon jól sikerült játékról van szó. Bár én egy játékért nem adnék ki 10.000 Ft-t feletti összeget, sőt igazából 5.000 Ft-t sem, de ha lesz egy kis pénzem, szerintem mindenképpen meg fogom venni.

Anime
Hála égnek, hogy el vagyok látva ismerősökkel akik ajánlják a jobbnál jobb animéket és ezek sora eddig vége láthatatlanul hosszú. Amiket eddig láttam szinte mindegyik a szívemhez nőtt. Persze vannak kivételek amikbe csúnyán belenéztem, de azok nem ajánlások voltak, hanem leírás alapján kezdtem bele és jónak tűnt. Nem rég fejeztem a Durarara!-t, aki néz animéket és nem látta annak feltétlenül ajánlom! Van egy listám is melyeket már láttam, ezekről ha valakinek kérdése van szívesen válaszolok.

Rajzok
Igen még mindig csinálom és próbálom fejleszteni ügyességemet ezen a téren, habár igazából csak hobbiból
csinálom a magam szórakoztatására és ha valakinek tetszik rajtam kívül az már csak hab a tortán. Ami szerintem említésre méltó kép amit magamtól csináltam saját kútfőből az talán egy van, de még mindig szoktam "másolni" egy egy pillanatképet egy anime szereplőjéről. Mostanában próbálkozom olyan rajz készítésével is ahol nem csak egy portré készül, hanem egész test látható rajta, több kevesebb sikerrel.
A képek természetesen továbbra is megtalálhatóak a DeviantArt-on.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése